Hosting en beheer

More results with less complexity

Als full service internet bureau verzorgen wij samen met onze cloud partner DigitalOcean de hosting en het beheer van ons netwerk. Daarbij gaan veiligheid en privacy hand in hand met snelheid en beschikbaarheid. Afhankelijk van uw webapplicatie plaatsen wij deze op een ‘eigen’ virtuele server of op een kosteneffectieve gedeelde omgeving.

More results with less complexity

Zorgeloos

U hoeft zich geen zorgen te maken over de inrichting en het beheer van uw servers. Wij verzorgen voor het 24/7 technisch en adaptief beheer van loadbalancers, (managed) databaseservers en applicatie- / webservers. Vanzelfsprekend worden uw omgevingen continu gemonitord en verbeterd, zodat uw applicatie een optimale beschikbaarheid kent.

Naast deze technische ondersteuning, kunnen wij u helpen met de inhoudelijke informatie in uw website of webapplicatie. Denk hierbij aan redigeren van teksten of het verzorgen van foto- en videomateriaal.

Service Level Agreement (SLA) – Wild Sea B.V.

Onze SLA’s zijn gericht op het bieden van duidelijke garanties en ondersteuning voor zowel Hosting/VPS als Websites/Applicaties. Wij bieden drie servicelevels, met flexibiliteit om deze op maat af te stemmen.


1. Hosting/VPS SLA

Kenmerk Service Level 1 (Inbegrepen) Service Level 2 (Optioneel) Service Level 3 (Optioneel)
Uptime garantie (excl. onderhoud) 99,9% per maand 99,9% per maand 99,9% per maand
Monitoring server 24/7 24/7 24/7
Serverupdates Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen
Backups Dagelijks, per week roterend Dagelijks, per week roterend Dagelijks, per week roterend
Max. responstijd binnen kantooruren Binnen 4 uur Binnen 2 uur Binnen 2 uur
Max. responstijd buiten kantooruren Binnen 6 uur Binnen 4 uur Binnen 4 uur
Melding van calamiteiten/wijzigingen E-mail / Telefoon E-mail / Telefoon E-mail / Telefoon
Wijzigingen DNS Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur) Binnen 1 werkdag (€ 95/uur) Binnen 12 uur (€ 95/uur)
Wijzigingen instellingen (wachtw., e-mail, etc.) Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur) Binnen 1 werkdag (€ 95/uur) Binnen 12 uur (€ 95/uur)
Installatie extra software op server Op aanvraag (€ 95/uur) Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur) Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur)
Contractduur Gelijk aan hostingovereenkomst 3 maanden, 1 maand opzegtermijn 3 maanden, 1 maand opzegtermijn
Maandelijkse SLA-prijs Inbegrepen € 250,- per VPS € 300,- per VPS

2. Websites/Applicaties SLA

Kenmerk Service Level 1 (Inbegrepen) Service Level 2 (Optioneel) Service Level 3 (Optioneel)
Max. responstijd binnen kantooruren Binnen 1 werkdag Zelfde werkdag Binnen 6 uur
Max. responstijd buiten kantooruren Eerstvolgende werkdag Eerstvolgende werkdag Binnen 6 uur
Contact voor support E-mail E-mail / Telefoon E-mail / Telefoon
Aantal supporturen tegoed Zie voorstel Minimaal 2 uur per maand Minimaal 2 uur per maand
Contractduur Gelijk aan hostingovereenkomst 3 maanden, 1 maand opzegtermijn 3 maanden, 1 maand opzegtermijn
Maandelijkse SLA-prijs Inbegrepen € 250,- per applicatie € 300,- per applicatie

3. Uurtarieven (voor beide SLA’s)

Soort werkzaamheden Tarief per uur
Werkzaamheden binnen kantooruren € 100,- per uur
Werkzaamheden buiten kantooruren € 135,- per uur
Werkzaamheden op zon- en feestdagen € 150,- per uur

Details

Wildsea zorgt ervoor dat uw webomgeving altijd bereikbaar is en werkt, ongeacht de complexiteit en belasting. Wij bedenken en realiseren hosting oplossingen voor hoge bezoekersaantallen, veel dataverkeer of met een bedrijfskritisch karakter. Samen met haar partners levert Wildsea kunde en diensten voor applicaties die een hoge uptime, snelheid of veiligheid vragen,

 

Expertise

Meer weten?

Joost Nuijten

Neem contact op met Joost!

Joost Nuijten
Technisch directeur
Joost Nuijten
Joost Nuijten
Technisch directeur

Hosting en beheer

More results with less complexity

Als full service internet bureau verzorgen wij samen met onze cloud partner DigitalOcean de hosting en het beheer van ons netwerk. Daarbij gaan veiligheid en privacy hand in hand met snelheid en beschikbaarheid. Afhankelijk van uw webapplicatie plaatsen wij deze op een ‘eigen’ virtuele server of op een kosteneffectieve gedeelde omgeving.

More results with less complexity

Zorgeloos

U hoeft zich geen zorgen te maken over de inrichting en het beheer van uw servers. Wij verzorgen voor het 24/7 technisch en adaptief beheer van loadbalancers, (managed) databaseservers en applicatie- / webservers. Vanzelfsprekend worden uw omgevingen continu gemonitord en verbeterd, zodat uw applicatie een optimale beschikbaarheid kent.

Naast deze technische ondersteuning, kunnen wij u helpen met de inhoudelijke informatie in uw website of webapplicatie. Denk hierbij aan redigeren van teksten of het verzorgen van foto- en videomateriaal.

Service Level Agreement (SLA) – Wild Sea B.V.

Onze SLA’s zijn gericht op het bieden van duidelijke garanties en ondersteuning voor zowel Hosting/VPS als Websites/Applicaties. Wij bieden drie servicelevels, met flexibiliteit om deze op maat af te stemmen.


1. Hosting/VPS SLA

Kenmerk Service Level 1 (Inbegrepen) Service Level 2 (Optioneel) Service Level 3 (Optioneel)
Uptime garantie (excl. onderhoud) 99,9% per maand 99,9% per maand 99,9% per maand
Monitoring server 24/7 24/7 24/7
Serverupdates Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen
Backups Dagelijks, per week roterend Dagelijks, per week roterend Dagelijks, per week roterend
Max. responstijd binnen kantooruren Binnen 4 uur Binnen 2 uur Binnen 2 uur
Max. responstijd buiten kantooruren Binnen 6 uur Binnen 4 uur Binnen 4 uur
Melding van calamiteiten/wijzigingen E-mail / Telefoon E-mail / Telefoon E-mail / Telefoon
Wijzigingen DNS Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur) Binnen 1 werkdag (€ 95/uur) Binnen 12 uur (€ 95/uur)
Wijzigingen instellingen (wachtw., e-mail, etc.) Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur) Binnen 1 werkdag (€ 95/uur) Binnen 12 uur (€ 95/uur)
Installatie extra software op server Op aanvraag (€ 95/uur) Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur) Binnen 2 werkdagen (€ 95/uur)
Contractduur Gelijk aan hostingovereenkomst 3 maanden, 1 maand opzegtermijn 3 maanden, 1 maand opzegtermijn
Maandelijkse SLA-prijs Inbegrepen € 250,- per VPS € 300,- per VPS

2. Websites/Applicaties SLA

Kenmerk Service Level 1 (Inbegrepen) Service Level 2 (Optioneel) Service Level 3 (Optioneel)
Max. responstijd binnen kantooruren Binnen 1 werkdag Zelfde werkdag Binnen 6 uur
Max. responstijd buiten kantooruren Eerstvolgende werkdag Eerstvolgende werkdag Binnen 6 uur
Contact voor support E-mail E-mail / Telefoon E-mail / Telefoon
Aantal supporturen tegoed Zie voorstel Minimaal 2 uur per maand Minimaal 2 uur per maand
Contractduur Gelijk aan hostingovereenkomst 3 maanden, 1 maand opzegtermijn 3 maanden, 1 maand opzegtermijn
Maandelijkse SLA-prijs Inbegrepen € 250,- per applicatie € 300,- per applicatie

3. Uurtarieven (voor beide SLA’s)

Soort werkzaamheden Tarief per uur
Werkzaamheden binnen kantooruren € 100,- per uur
Werkzaamheden buiten kantooruren € 135,- per uur
Werkzaamheden op zon- en feestdagen € 150,- per uur

Meer weten?

Joost Nuijten

Neem contact op met Joost!

Joost Nuijten
Technisch directeur
Joost Nuijten
Joost Nuijten
Technisch directeur

MEDIA CENTRALE
Helperpark 284 – 3 | 9723 ZA Groningen, The Netherlands
+31 (0)50 211 1472 | info@wildsea.nl

MEDIA CENTRALE
Helperpark 284 – 3 | 9723 ZA Groningen
The Netherlands
t. +31 (0)50 211 1472 | info@wildsea.nl

Group
Group 4

Bel ons!

Heb je een concreet plan of
alleen nog een idee?

Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!

Algemeen
+31 (0)50 211 1472

Sales
+31 (0)50 211 1472

Mail ons!

Heb je een concreet plan of
alleen nog een idee?

Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!

info@wildsea.nl

Ons kantoor

Met veel plezier werken wij in ons kantoor in de Mediacentrale.
Ons kantoor is gemakkelijk te bereiken met de auto, fiets of het openbaar vervoer.

Kom ook eens langs!
Helperpark 284 – 3
9723 ZA Groningen

Wie zijn wij

Projectmanagement & Service
Melissa Hogkamer
m.hogkamer@wildsea.nl

Design & Account
Thijs Helfrich
t.helfrich@wildsea.nl

Development
Joost Nuijten
j.nuijten@wildsea.nl

Operations
Michiel de Vries
m.devries@wildsea.nl

Zoeken

Ben je op zoek naar iets specifieks maar heb je het nog niet kunnen vinden? Probeer het dan eens via onze zoekfunctie.