WS-logo-geel

E-Commerce

Doel & strategie

Het opzetten van een online winkel is niet zo ingewikkeld. De implementatie van een succesvolle shop vraagt wel een duidelijk doel en strategie. Wildsea bedenkt en realiseert effectieve webshops en helpt je bij het beheer, de analyse en het bedenken van campagnes om uw verkopen naar een hoger niveau te brengen.

De succesfactoren in e-commerce trajecten

Een webshop is een logisch verlengstuk van een bestaand bedrijf of de eerste uiting van een nieuw bedrijf. Onze ervaring is dat bedrijven na een eerste experiment zoeken naar ondersteuning voor het uitbreiden van de online B2B en B2C activiteiten.

Wildsea richt zich in e-commerce trajecten op volgende uitgangspunten:

  1. Ken de klant en hou het simpel.
    Hoe beter de wensen van de klant geïnventariseerd zijn, hoe beter de functionaliteiten kunnen worden afgestemd.
  2. Zorg voor een online- en e-commerce strategie.
    Welke doelstellingen zijn er en welke kanalen staan ter beschikking.
  3. Maak een afgewogen keuze met betrekking tot techniek en platform.
    In eigen beheer zoals Magento of Woo-commerce of juist een SAAS platform als Shopify en Bigcommerce?
  4. E-commerce is een volwaardig onderdeel van de bedrijfsprocessen.
    Veel webshops starten stand-alone omdat dit de normale gang van zaken niet verstoort, maar dit kan juist remmend werken bij succes. Wildsea kijkt altijd naar onderdelen die meerwaarde geven door te koppelen of te automatiseren.
  5. Is er voldoende kennis in de organisatie over e-commerce?
    Denk hierbij aan marketingkennis, orderafhandeling, techniek.
  6. Geef goede, aantrekkelijke en eenduidige productinformatie en wees transparant over betaling, verzending, retour en garantie.
  7. Focus op de gebruikservaring.Ontzorg de eindgebruiker.
  8. Meet, weet en stuur bij!

Kijk ook op https://www.quicksprout.com/best-ecommerce-platforms/

 

 

Details

Wildsea heeft alle kennis in huis om je online shop tot een succes te maken: van een aantrekkelijk design, het inrichten van de basis shop en thema, tot het volledig op maat maken van de werking en uitstraling van je winkel.

Expertise

Meer weten?

foto_thijs

Neem contact op met Thijs!

Thijs Helfrich
Creatief directeur
foto_thijs
Thijs Helfrich
Creatief directeur

E-Commerce

Doel & strategie

Het opzetten van een online winkel is niet zo ingewikkeld. De implementatie van een succesvolle shop vraagt wel een duidelijk doel en strategie. Wildsea bedenkt en realiseert effectieve webshops en helpt je bij het beheer, de analyse en het bedenken van campagnes om uw verkopen naar een hoger niveau te brengen.

De succesfactoren in e-commerce trajecten

Een webshop is een logisch verlengstuk van een bestaand bedrijf of de eerste uiting van een nieuw bedrijf. Onze ervaring is dat bedrijven na een eerste experiment zoeken naar ondersteuning voor het uitbreiden van de online B2B en B2C activiteiten.

Wildsea richt zich in e-commerce trajecten op volgende uitgangspunten:

  1. Ken de klant en hou het simpel.
    Hoe beter de wensen van de klant geïnventariseerd zijn, hoe beter de functionaliteiten kunnen worden afgestemd.
  2. Zorg voor een online- en e-commerce strategie.
    Welke doelstellingen zijn er en welke kanalen staan ter beschikking.
  3. Maak een afgewogen keuze met betrekking tot techniek en platform.
    In eigen beheer zoals Magento of Woo-commerce of juist een SAAS platform als Shopify en Bigcommerce?
  4. E-commerce is een volwaardig onderdeel van de bedrijfsprocessen.
    Veel webshops starten stand-alone omdat dit de normale gang van zaken niet verstoort, maar dit kan juist remmend werken bij succes. Wildsea kijkt altijd naar onderdelen die meerwaarde geven door te koppelen of te automatiseren.
  5. Is er voldoende kennis in de organisatie over e-commerce?
    Denk hierbij aan marketingkennis, orderafhandeling, techniek.
  6. Geef goede, aantrekkelijke en eenduidige productinformatie en wees transparant over betaling, verzending, retour en garantie.
  7. Focus op de gebruikservaring.Ontzorg de eindgebruiker.
  8. Meet, weet en stuur bij!

Kijk ook op https://www.quicksprout.com/best-ecommerce-platforms/

 

 

Meer weten?

foto_thijs

Neem contact op met Thijs!

Thijs Helfrich
Creatief directeur
foto_thijs
Thijs Helfrich
Creatief directeur

MEDIA CENTRALE
Helperpark 284 – 3 | 9723 ZA Groningen, The Netherlands
+31 (0)50 211 1472 | info@wildsea.nl

MEDIA CENTRALE
Helperpark 284 – 3 | 9723 ZA Groningen
The Netherlands
t. +31 (0)50 211 1472 | info@wildsea.nl

Group
Group 4

Bel ons!

Heb je een concreet plan of
alleen nog een idee?

Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!

Algemeen
+31 (0)50 211 1472

Sales
+31 (0)50 211 1472

Mail ons!

Heb je een concreet plan of
alleen nog een idee?

Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!

info@wildsea.nl

Ons kantoor

Met veel plezier werken wij in ons kantoor in de Mediacentrale.
Ons kantoor is gemakkelijk te bereiken met de auto, fiets of het openbaar vervoer.

Kom ook eens langs!
Helperpark 284 – 3
9723 ZA Groningen

Wie zijn wij

Projectmanagement & Service
Melissa Hogkamer
m.hogkamer@wildsea.nl

Design & Account
Thijs Helfrich
t.helfrich@wildsea.nl

Development
Joost Nuijten
j.nuijten@wildsea.nl

Operations
Michiel de Vries
m.devries@wildsea.nl

Zoeken

Ben je op zoek naar iets specifieks maar heb je het nog niet kunnen vinden? Probeer het dan eens via onze zoekfunctie.