Science LinX verbindt en betrekt leerlingen, docenten, maatschappij en breed publiek: door wetenschap een podium te bieden, brengt het de vonk, passie en het enthousiasme voor wetenschap en engineering van de Rijksuniversiteit Groningen over. 

Door wetenschappers een podium te bieden wil Science LinX belangstelling voor natuurwetenschap en techniek aan de RUG vergroten. Met een moderne en op de doelgroep afgestemde aanpak faciliteert de afdeling een continue leerweg die wetenschap, onderwijs, werk en burgerschap verbindt.

Wild Sea ontwikkelde samen met Science LinX Molecula.

Begin nu en maak met Molecula de onzichtbare molecuulwereld zichtbaar. Door een marker te scannen met de camera van je smartphone ontdek je de alledaagse moleculaire wereld in 3D. Van een koffiemolecuul tot het molecuul van de liefde...zelfs op het toilet kom je moleculen tegen! Leer de moleculen die je gespot hebt nog beter kennen door er op te klikken.

Download Molecula nu!

download_on_the_app_store_badge_nl_135x40  Google Play Logo

In samenwerking met Science LinX, het science center van de Faculty of Science and Engineering van de Rijksuniversiteit Groningen, heeft Wild Sea deze augmented reality game ontworpen en ontwikkeld.

Meer weten over dit project?

Eric Cuperus | e.cuperus@wildsea.nl | 050 2111472

Vergelijkbare projecten

Veel leraren kennen de verschillen tussen hoogintelligente en hoogbegaafde leerlingen niet. Deze serious game voor leraar en leerling geeft een verbeterd inzicht in hoogbegaafdheid en specifieke onderwijsbehoeften.
ACM Opleidingen stimuleert alert en daadkrachtig werken. Door regulier onderwijs te combineren met de nieuwste vormen van online leren en interactieve simulaties, is ACM Opleidingen in staat om aan te sluiten bij de individuele leerbehoefte van de cursist.
ITurnIT wil het primair en voortgezet onderwijs helpen om kinderen voor te bereiden op de digitale samenleving. Het is belangrijk om kinderen de kennis en kunde mee te geven om goed te kunnen functioneren in deze gedigitaliseerde samenleving.